За середнім віком автомобілів Україна займає друге місце у світі після Куби
Зелені й розумні міста. Екологічно чисті й автономні автомобілі. Майбутнє створюється сьогодні.
У цей понеділок у стінах парламенту обговорили наш спільний законопроект по стимулюванню розвитку ринку електрокарів і їх виробництва.
Більшість авторів альтернативних законопроектів погодилося об'єднатися заради одного універсального закону.
Наступного тижня вносимо його в парламент і завдання-мінімум – проголосувати в першому читанні в цьому році.
Маємо шанс отримати найпрогресивніше законодавство, створити умови для виробництва батарей, запчастин і електрокарів, ввійти в клуб майбутнього.
Можливо, не всі знають, але за середнім віком автомобілів (19,5 року) ми займаємо друге місце у світі після Куби.
Коли в ЄС оголошують про завершення ери двигунів внутрішнього згорання, дизельні двигуни підпадають під тотальну заборону в найближче десятиліття через загрозу людині і довкіллю – частка дизельних авто в Україні невблаганно збільшується.
Ми повинні діяти не забороною, а стимулювати попит на електрокари податковими знижками, що здешевить їх ціну на 30-40%. Створювати найкращі умови для інвесторів для побудови нових виробництв в Україні і забезпечення нових високотехнологічних робочих місць. В Україні вартість виготовлення одного авто дешевша в чотири рази за ФРН, а українська робоча сила в автобудівній промисловості дешевша у 2,8 рази за китайську.
Саме Україна може стати для ЄС ключовим виробником літієвих батарей і гарантувати європейцям диверсифікацію джерел їх постачання. А ми отримаємо сучасні заводи і нову якість виробництва та зайнятості. Нагадаю, останній завод LG з виробництва батарей у ЄС розпочали будувати в Польщі, вартістю більше 1,6 млрд. дол. США.
Як завше, реформа починається з 226 голосів і якісних керівників.
Певен, НФ, БПП, Радикальна Партія, Батьківщина і Самопоміч не підведуть.
Володимир Омелян
FB